Mulla on ihan sairaan läski olo. Aina mulla on läski olo, mut nyt enemmän kun koskaan. Pudonnut paino on pelkkää nestettä ja mä oon edelleen sama läskipallo kun ennenkin. Olen todella malttamaton, haluaisin jo että laihtuminen näkyy. Haluan jo että vaatteet on liian isot. Tänään söin reilut 800kcal. Ihan liikaa, olisin hyvin voinut jättää töiden jälkeen osan syömisistä pois. Söin tänään töissä aamulla 100g naposteluporkkanoita, ruuaksi porkkanasosekeiton ja välipalaksi 100g naposteluporkkanoita. Kotona söin kahvin kanssa vähähiilihydraattisen proteiinipatukan ja ruuaksi bataattisosekeiton ja sellasen tosi ällöttävän äkkimakeen pirkan proteiinijuoman. Se oli ihan kamalaa ja silti join sen, ja sain ylimääräset 188kcal ja sikana hiilareita. Huomenna yritän syödä suurimman kalorimäärän, ja erityisesti proteiinia enemmän aamulla töissä, ehkä sitten olis helpompaa olla illalla kotona pienemmillä kaloreilla. 

Mun reidet on ihan kamalat superläskit ja mä niin vihaan mun isoja reisilihaksia. Ainoo hyvä puoli niissä on se, että mitä enemmän lihasta, niin sitä enemmän kroppa kuluttaa kaloreita päivässä. Mutta kyllä mä lopulta haluan ihan tosi tosi pienet reidet. Maha on kauhee läskilöllykkä, samoin perse ja kädet. Vihaan kaikkee itessäni. Miksi aika menee aina niin hitaasti kun oikein odottaa jotain..