Mä oon ihan out. Kuinka tää on voinut päästä tähän pisteeseen taas. 

Mun pitäs olla 24-vuotias aikuinen nainen. Sisältä mä oon erittäin hämmentynyt 14-vuotias teinityttö. 

Jokin on mennyt vikaan jossain vaiheessa. Mulla on kaks elämää, toinen on normaali työssäkäyvä, terve vegetaristin elämä ja toinen piilosairas luulosairas mielisairas elämä, joka nyt purkautuu ensimmäistä kertaa koskaan ulos. 

Täydellisyys tarkoittaa minulle lähinnä ulkoista täydellisyyttä tässä blogissa. Ja ulkoinen täydellisyys tarkoittaa minulle Eugenia Cooneyta. Ja samalla terveelle minulle se tarkoittaa Poshia. Siitä voi sitten kukin tahollaan päätellä, mikä minä olen naisiani. Olen elämäntapa-ana. Olen valinnut tämän tien, jota olen kulkenut jo 11 vuoden ajan. Välillä heikommin, välillä paremmin. Bmi tällä hetkellä normaalipainossa.